Forum > Demolåtar

Yllet - Never turn around

<< < (7/10) > >>

mahan:
Tjou Jon!
Har förtvivlat försökt ladda ner denna låt men min usla mobila förbindelse slår på bromklossarna vid 1 mega nerladdning, så nu måste jag kommentera enligt den korta snutt jag får ner.
Och jag hittar genast din goda kontrastmix, introt låter som filtar över mikrofonerna men sen kommer det snygga in, och det behärsker du ju galant! :)

Så hoppas att du snart får denna up på "färdiga" så att jag kan ladda ner hela härligheten.
Låter väldigt bra hittils! :)

h.  johan

mahan:
Tjou Jon!
EN BUMP kallas detta...
Fortfarande nyfiken att veta hur den går, sötvattenpiraterna låter mig fortfarande inte ladda ner än max 1 mega, och det är ju bara introt eller hur, så när får vi den på "färdiga", den plats jag åxå kan ladda ner ifrån (eller en FTP adress duger åxå) :)

h.  johan

spacetrucker:
Tjosan
Jag har inga problem med nedladdningen... och låten är fortfarande lika kalas :P

Space

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 10.09.2009, 20:04:17 ---Tjosan
Jag har inga problem med nedladdningen... och låten är fortfarande lika kalas :P
Space

--- Slut citat ---
Ja du va då mig en riktig retsticka... :angry: Hjälper ju inte mig ett dugg med mina usla mobilförbindelser :mellow:

h.  johan ;)

Yllet:

--- Citat från: mahan skrivet 10.09.2009, 20:11:21 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 10.09.2009, 20:04:17 ---Tjosan
Space

--- Slut citat ---
Ja du va då mig en riktig retsticka... :angry: Hjälper ju inte mig ett dugg med mina usla mobilförbindelser :mellow:

h.  johan ;)

--- Slut citat ---

Jaja! Men vad hjälper det att den hamnar under färdiga? Den tar fortfarande lika stor plats... Här får du direktlänken istället: http://www.sweetwaterpirates.com/lyrics/Sweet Water Pirates - Demo 2009 - Never turn around.mp3

Eller har jag missat nåt? :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion