Forum > Färdiga produktioner
The Real Ruff Racoon - Saddle White Horses
Rattlesnake:
Kul live fejk! Verserna är riktigt bra, refrängerna kanske inte når samma klass men passar bra ändå.
Instrumenteringen är en aning ojämn... Trummisen/arna borde sparkas, basisten borde dyka upp på spelningarna istället för att hänga med groupies. Alltså, det här skulle kunna låta riktigt bra med bättre trummor och en hörbas bas!
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 28.07.2009, 02:06:07 ---Lite Britpop-vibbar åtminstone i början, gott. Kul med växelsången även här. Klämkäck refräng den men faller mig inte riktigt på läppen det gör däremot versen. Mixen är ursäktad då det en live-upptagning från Isle of White. Plze notify next time you play in Scandinavia! :D
--- Slut citat ---
We hoppas at du can join in and play with us - your exellent Ledin-cover
Teh beauty of the refrain will be reveeld in an other contex - (dont tell Mr Echo)
cykeln:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.07.2009, 10:44:19 ---Ja vad fanken boys,spelglädje så det skriker om det!
Lite live stök över mixen,stör inte på någotvis,passar tanke och koncept.
Lite meeer arena sound på Biken dock,burk ljudet från röden drar som en tyfon i en telefonlur.Men vad vet jag,ni kanske var i florida och spelade på en utomhus scen :lol:
Eddie Vin healeys mick låter bra!
Häng ljudteknikern i rå nocken till nästa live gig om han inte rattar till Hojens mick.
Rocka på och skicka en flygbiljett till nästa gig så jag får vara med och lira :P
"Why don´t we gather our forces and aim for the moon",tänkvärd strof som skulle kunna utvecklas om man ser till alla enskilda talanger på KR..
Mike
--- Slut citat ---
Tack !
Ursprungstanken var ju att alla på Kr skulle vara med unisont i frefrängen - gather our forces!
Om du vill vara med och lira så har we en in the can som du kanske skulle kunna tänka dig hoppa in och dra lite på mountharpan
Burkljudet från röden?? - jag sjunger i en GA project TC1 - det är min naturliga röst som är som en tyfon :D
cykeln:
Rattle
De däringa hörbasa basarna är svåra att få tag på - barasåruvet! :D
Tack för putting us on
cykeln:
Va f-n E - hade vi publik på den spelningen - kommer inte ihåg ... hmmm
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida