Forum > Färdiga produktioner
equality - Sommaren är kort
Dividend:
Ja jävligt rolig är den.. :D
Återkommer till den här, och måste säga att den funkar bättre ju mer lyssningar man ger den :) Ny mix också läser jag nu ;)
Hehe, bästa textraden är "Sommaren är för kort - IGEN" :D
flabb:
Kul tolkning, ja en Ledin-festival kunde vara kul, men då behövs väl eg godkännande från TL/skivbolag för att lägga upp covers här väl?
En punkig version av "En del av mitt hjärta kanske" hmm :rolleyes:
equality:
--- Citat från: Aettan skrivet 02.08.2009, 15:01:12 --- :D :D dubbelskoj alltså hehe fin som sjutton. Det som slinker in bäst här är när det är så där riktigt dystert och weeeirdoo, tror Ledin själv skulle få ståpäls :D.
--- Slut citat ---
Tack Göran! Dystert och weirdo är ibland som mantran för mig. :D Tror ändå jag vill bespara TL denna "version". Hörs. BTW: Reggaelåten? Vart tog den vägen??
--- Citat från: Dividend skrivet 02.08.2009, 15:11:39 ---Ja jävligt rolig är den.. :D
Återkommer till den här, och måste säga att den funkar bättre ju mer lyssningar man ger den :) Ny mix också läser jag nu ;)
Hehe, bästa textraden är "Sommaren är för kort - IGEN" :D
--- Slut citat ---
Kanske ett Black Ingvarskoncept som är lite roligt? Kul att du orkade lyssna igen. :) Thnx Per.
--- Citat från: flabb skrivet 02.08.2009, 16:41:11 ---Kul tolkning, ja en Ledin-festival kunde vara kul, men då behövs väl eg godkännande från TL/skivbolag för att lägga upp covers här väl?
En punkig version av "En del av mitt hjärta kanske" hmm :rolleyes:
--- Slut citat ---
:D Jo för en hel festival ska man nog inhämta tillstånd. Försöker desperat klara mig undan med denna enstaka. Nu ligger den ju inte längre i lyssningsbart skick på KR:s server utan på Box.net varför jag antar hela ansvaret ligger på mig som sig bör. :mellow: :ph34r:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida