Forum > Färdiga produktioner

equality - Sommaren är kort

<< < (5/6) > >>

equality:

--- Citat från: cykeln skrivet 28.07.2009, 12:06:14 ---Det djupt tragiska och traumatiska faktum att sommaren är kort framstår här i all sin tydlighet och man nästan mer än anar höstens kalla fingrar komma smygande kring våra halsar.

--- Slut citat ---
Hi, hi. Garvade högt åt dina rader.  :P Kul att du uppfattade den som jag hade tänkt. Tror den måste spelas tajt och exakt om dess spretiga harmonier skall hållas ihop.  :rolleyes: Tycker ändå den haltar på några ställen. Duett med HM vet jag inte om jag vågar. Kan inte matcha honom.  <_<  :ph34r: Tack Hojjen!

--- Citat från: MaxB skrivet 28.07.2009, 14:57:15 ---Skönt att höra lite jazzinfluenser så här!
Men jag hoppas att sommaren inte är alldeles för kort!

--- Slut citat ---
Nej än finns det tid för att njuta. Tack MaxB!

riskokarn:
härlig tolkning! gillade synthen framförallt!

Må gott!
Erik

Avslappnad:
Nej, din tok.... Det är ett framförande på Ångbåten Blidösund. Där brukar ju Roffe Wikström och liknande artister uppträda medan folk käkar ångbåtsbiff...  B)

equality:
riskokarn: Du också Erik! Tack!  :)
Avslappnad: Ja just! Tänkte ett tag på Cornelis Ångsbåtsblues...   :huh: Tack JT!

Aettan:
 :D :D dubbelskoj alltså hehe fin som sjutton. Det som slinker in bäst här är när det är så där riktigt dystert och weeeirdoo, tror Ledin själv skulle få ståpäls  :D.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion