Forum > Demolåtar
Avslappnad - Digibirds
Avslappnad:
Lite sur över jag inte fick tag i Komplete 5 innan den var slut, tänkte jag att det kunde ju vara listigt att nyttja det jag redan har istället. Bidde detta: Digibirds
Avslappnad:
** bump **
equality:
Intressanta synthljudsmattor som vävs ihop på ett sätt som bär omisskänligt ditt signum. Både vackert och lite ödesmättat. Tycker mig höra ett visst släktskap med Vangelis. Jag kan sakna mer definierade melodier. Skulle funka utmärkt till film eller bildspel.
Emulator:
Trevliga arpeggion, låter som någe musik till vetenskapens värld från 80talet typ.
I vanlig ordning så blir det lite för mycket ljudlaboration och för lite melodier för att jag skall tända till.
Avslappnad:
--- Citat från: equality skrivet 25.07.2009, 23:01:43 ---Intressanta synthljudsmattor som vävs ihop på ett sätt som bär omisskänligt ditt signum. Både vackert och lite ödesmättat. Tycker mig höra ett visst släktskap med Vangelis. Jag kan sakna mer definierade melodier. Skulle funka utmärkt till film eller bildspel.
--- Slut citat ---
Tack och kul Equality! :) Vangelis tar jag åt mig. :) Är ingen melodihacker alls, sysslar ju med ljudstämningar. Nästan alla försök till melodier har ramlat ner i papperskorgen som totalt ointressanta. :(
--- Citat från: Emulator skrivet 25.07.2009, 23:12:53 ---Trevliga arpeggion, låter som någe musik till vetenskapens värld från 80talet typ.
I vanlig ordning så blir det lite för mycket ljudlaboration och för lite melodier för att jag skall tända till.
--- Slut citat ---
Tack EMU! :) Associationen är inte dum alls, den tar jag. Gällande melodier, se ovan.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida