Oj, nu har jag missat helt att svara på all de fina senaste kommentarerna jag fått. Skyller på att jag inte fick något "påminnelsemail" längre, villket jag fick i början.
till Emulator: Jag gillar början på den långsammare bättre och slutet på den snabbare. Så lite kluven där faktiskt:-) Men det är interessant att folk tycker olika om de 2 varianterna.
till Freddy: Jo, alltså, jag skulle kunna tänka mig att ha mer variation i andra halvan av låten. Men första delen tycker jag skall vara så, som den är.
till Synth: Tack skall du ha
till Rattlesnake: Jo, det är brus i bakgrunden, som beror på mitt ljudkort har jag nu kunnat konstatera. Får nog fixa nytt.
Roligt att du tar upp det med pianoanslaget. Jag håller med dig. Tycker faktiskt att jag borde ha mjukare anslag. Men av någon anledning spelar jag alltid rätt så "hårt" när jag spelar in. Det är ganska lustigt, för det låter annorlunda när jag spelar in än när jag spelar upp. Alltså jag uppfattar låten annorluna när jag spelar den och när jag lyssnar på den.

OK, får tänka på det där med "stråkaföringen". Har du annars några bra stråkpluggar som du kan tipsa om?
Har själv använt EastWest Sypmphonic Orchestra.