Ska bli intressant att höra dina framsteg!
Blir det inte svårt att sjunga så nära? Tänker att det kan bli jobbigt när du ska ta i...kan säkert vara bra att öva till en annan sångare som du gör nu, men jag tror att du kan utveckla din egen röst bättre om du väljer ut en låt och tolkar den utifrån din egen röst istället. Lek lite med den och se var den rör sig/hamnar, tror jag på...det hjälpte iaf för mig att göra så.
Slutligen vill jag önska dig ett stort lycka till!
TACK! Och tack för råden!
Bra
Leif 
Jag har oxå försökt ge lite råd, glöm inte att Divi är nybörjare i sång, det måste man ha med i beaktningen, jag tycker han gör bra ifrån sej för att göra sitt första riktigt seriösa sångförsök! Han prickar de flesta tonerna, så var det inte, bara för nån vecka sen, det gäller att se/höra allt i rätt perspektiv här. Ni som lyssnat, han sjunger ju nästan helt rent på den svåra uppgången mot slutet, det är det inte alla nybörjare som lyckas med

Vad begärs eg. på nuvarande stadium?
Rytmiken måste oxå tränas på..men det kommer med träning.
Sen kan jag tycka att det är ett svårt stycke att sjunga på, men han ville göra just den här-och
lusten tror jag på...då får man ge sej på vad som helst, så länge man tycker om det..it´s a free world!
Jag tänker inte ta ansvar för Pers sångar-karriär..hihi...det får han göra själv-men den som har goda råd & tips ska absolut ge dem till honom. I denna tråd, så han kan fortsätta mot sitt mål: att bli en hyfsad sångare.
Och det tror jag fullt och fast på, att så kan bli, med tiden samt viljan:)
Heja på Per!!! Vi är nog en del som bryr oss här

P.S:
Jonnerstone: Visst är det väldigt modigt av honom att kasta sej rätt i gapet..speciellt på vissa vargar?!D.S

/Maria
« Senast ändrad: 16.07.2009, 09:14:02 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan