Forum > Färdiga produktioner
Thinkingmachine - Save me
drloop:
LÅTNAMN: Save me
ARTIST/GRUPP: Thinkingmachine
GENRE: Synt
LÅTLÄNGD: 4:30?
KOMPOSITÖR: Thinkingmachine
PRODUCENT: Thinkingmachine
EV. MEDVERKANDE: M Haglund text
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Den här låten har varit uppe några gånger.
Nu är den klar.
Mixen och mastring behöver lite friska öron.
Har jobbat med mixen hela dagen så nu är jag nte man att bedömma vad som är upp eller ner.
Skulle vara finemang om ni tar er tid och lyssnar innan ja släpper denna låt.
/DrLoop
asti:
Låter riktigt maffigt det här! Bra arr, prod och mix! Klart i mina öron! Låter klart alltså, har inte kollat öronen än! :)
Gillar "uppgången" i slutet på varje vända! Bra sång också!
Harmonica mike:
Tjabba Loopen.
Tror jag känner igen denna...Skrev jag inte att det var bra då,så gör jag det nu.
Låter hur färdigt som helst.
Vet inte vad jag får för vibbar av detta..Bowie feeling(på sången)? Hur som helst,kanon!
Rock on mate.
Mike
freddy:
Ljuden låter rätt "billiga", men jag antar att det ska vara så i denna musik va? Lite retro?
I övrigt så tycker jag inte heller att det finns mycket att säga egentligen, lyssnar i mina datorhögtalare här, det låter fint!
Sången är du chef på, jag tycker den är bra häftig.
lnetzel:
Till skilland från Freddy tycker jag tvärtom:) Synthljuden känns faktiskt som att du inte valt "syntbas 1" för att det låter synth utan du har valt de ljud du vill ha helt enkelt. Dessutom är trummorna väldigt bra för att vara synthpop. Tunna fast feta på något coolt sätt. Låter mycket Mobile Homes överlag tycker jag!
Gillar refrängen, skön melodi! Jag var ju tvungen att kolla hur låten står sig mot det andra du har på myspace... funkar kanon, det låter Thinkingmachine!
Jag skulle skippa tjejstön... det känns alltid väldigt omotiverat för mig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida