Forum > Färdiga produktioner

Thinkingmachine - Save me

<< < (2/4) > >>

freddy:

--- Citat från: drloop skrivet 14.07.2009, 13:59:09 ---Billiga syntar följer nog med genren...  :P Själv tycker jaginte det låter så billigt men smaken är ju som bekant delad.
Chef på sång, tack så mycket. Är nybörjare som sångare så det värmer.

--- Slut citat ---

Haha, ja. Men jag har hemskt dålig koll på genren, men som du säger och som jag misstänkte så hör det nog till. Man har ju hört lite låtar förr liksom ;)

Nybörjare låter du inte som, du har en unik och ball röst som sticker ut!

Leif:
Snyggt detta! Skön röst, helt klart! Jag är ingen mästare på mixjobb, men det låter iaf bra i mina amatör-öron! :)
Får hålla med om att stönet var mindre tilltalande...jag hade nog hellre valt att ta bort det. Annars låter detta mycket proffsigt!
Inte helt min typ av musik, men fint jobb får jag ändå säga!

Tack och ha de gött!

equality:
Kul att lyssna på! Sångaren får mig att tänka på en av mina gamla favvogrupper, Level 42. Sången mycket bra. Jag gillar bl a småglidningarna på sången. Skön nerv i låten. Detta är mycket snyggt. Jag noterar stroboskopiskt ljus och ser mig själv leende studsa runt på dansgolvet!   

Emulator:
mixen låter nu bra. Skippa stönandet så är det en hit :)

Tokai:
Fryser till på ackordet i upptakten till refrängen. Inte min genre precis, svårt att bedöma. Tycker det låter lite som DM, nånstans bakåt, bara det stora reverbet och lite Elviseko på sången som saknas. Tycker inte stönandet var nåt stönande (hade förväntat mig nåt sexigare  :rolleyes:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion