Forum > Demolåtar

EMU: Älskad, saknad

<< < (9/14) > >>

equality:
Kör du inte Mac och Logic i studion nura? Kan man hoppas på en come back? Jag har saknat dina vitaliserande inlägg och inte minst din musik. 

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 24.10.2009, 21:44:48 ---Kör du inte Mac och Logic i studion nura? Kan man hoppas på en come back? Jag har saknat dina vitaliserande inlägg och inte minst din musik. 

--- Slut citat ---

Tack eq!

Problemet har varit att jag fick hem macen och allt, men m-audio gjorde inga drivrutiner till mitt ljudkort...på över två månader! Så, man han bli totalt mkusikfrånvänd och totalintrovert av den övningen :S

NU tror jag att jag är lite på G iallafall, men det dröjer nog tills något muskaliskt är klart. Det mesta låter skit och inget just nu med nya grejorna, men skam den som ger sig :D

Återigen, tack eq, det värmde :)

Avslappnad:
Håller tummarna för att du får det att lira snart! För min personliga del kan jag säga, att du är som titeln säger. :)

Emulator:
å, tackar :)  Jodå...fått lite liv i prylarna nu, så nån gång kanske det blir en låt också :D

MaxB:
Lyssnade för första gången nu. Din första version - och texten, som förklaringar stämningen, är perfekt. Utan förklaringen vet jag inte hur jag skulle ta emot låten. Den passar som bakgrundsmusik i en film med liknande tema som du beskriver.

ynot:s version gör det hela för tydligt känner jag. Jag gillar rösten den är skön men här blir det för tydligt för mig.

Dulcimer är ett härligt instrument och det passar här. Om ydderF vill bjuda dig på ett spår med banjokomp, tycker jag du ska testa det också. Jag kan tänka mig att han kan spela banjon vackert och vemodigt också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion