Forum > Demolåtar
EMU: Älskad, saknad
Clemens:
Tjena EMU!
Absolut! funkar bra med sång..finns det någon mer version eller är den klar? skulle kunna utvecklas lite grann på arrfronten och kanske limma ihop sången med musiken lite mer..men funkar ju även i sin enkelhet... Vad är det för "plockljud"? gillar klangen..BRA! B)
Emulator:
--- Citat från: Åsa skrivet 18.07.2009, 00:25:09 ---ja det här var så fint.. berörde helt klart.. låten klingade ut ungefär som en speldosa som slutar spela.. sorgset fint. Lyssnade på ynots version med, den tyckte jag också om men jag var nog kvar i sinnesstämningen efter instrumentalversionen så jag inte riktigt kunde ta till mig den, ska lyssna på den i morgon igen tror jag :)
--- Slut citat ---
tack :) och välkommern tillbaks till tråden :lol:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.07.2009, 21:42:39 ---Tjena EMU!
Absolut! funkar bra med sång..finns det någon mer version eller är den klar? skulle kunna utvecklas lite grann på arrfronten och kanske limma ihop sången med musiken lite mer..men funkar ju även i sin enkelhet... Vad är det för "plockljud"? gillar klangen..BRA! B)
--- Slut citat ---
tack :) ja, får se hur det blir och hur den utvecklas med sång o arr! Plockljudet är en dulcimerpatch från reason :)
Tack så mycket bägge två, för lyssning och kritik :)
spacetrucker:
Kusligt bekant... jag vet hur det känns... just sådär. Har varit där.
Krister
Emulator:
ok :) Hoppas det gav något på något sätt!
tack för lyssning och kommentar :)
mahan:
Tjou Emu!
Äntligen möjlighet till lyssning, hela låten. Få se då...
Mörkt intro som utlovar drama, snyggt arrat och skruvat men va, slut redan... :unsure:
Har jag laddat ner fel fil eller e den så kort, satt redan och väntade på sång eller nåt annat kraftigt instrumentalt inlägg, men det går ju så här åxå.
Härligt det sista lilla dur ackordet, det finns ljus i tunneln trots allt! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida