Forum > Demolåtar

EMU: Älskad, saknad

<< < (6/14) > >>

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.07.2009, 11:59:47 ---Mr thomps grund verre: GRYMT!

Tonys sång på lägg: AS GRYMT!

Går alstret att utveckla,absolut!

Detta kan bli en rysare helt klart.

Skråla högt och länge då nästa verre dyker upp Thomas,för detta vill jag inte missa för allt smör i småland.

Mike

--- Slut citat ---

Kul att du gillar mannen! Skall skrika när det händer något!  Tack :D

--- Citat från: Leif skrivet 14.07.2009, 19:10:15 ---Mycket vackert detta, Tomas! Tycker som andra att din beskrivning tillför mycket och att musiken målar upp den bilden väldigt bra! Mycket bra skrivet får jag säga. Genomtänkt och starkt berörande. Aldrig funderat på att skriva en bok? Kanske du redan gör/har gjort? Musiken hade passat bra i en film med liknande tema också.

Tycker att detta funkar väldigt bra instrumentalt, men Tony´s sång var ju i allra högsta grad intressant här! Funkar bra på båda visen. Skadar ju inte att ha två versioner heller kanske?

Hursomhelst ett mycket fint och känslosamt hantverk av er båda!

Tack ska ni ha!

--- Slut citat ---

tack så mycket för de orden, blev riktigt varm av att läsa detta, Tack!  KÄndes som det skrevs rakt ur hjärtat, och funkade också... på något ärligt, rakt sätt.

Skrev faktiskt en liten bok en gång, "absent presence" -inte utgiven. Annars blir det mycket nerklottrade tankar, strofer, någon sida då och då, samt oherrans massa låttezter som ligger i drivor :D   Kanske kan konkretisera skrivandet någon gång, det vore ju kul !

tack än en gång, det känns riktigt kul att läsa!

:)

Avslappnad:
Koolt! Musiken var vacker, lite "flyktig" men oj vad kropp det blev med ynots sångskiss. Spännande fortsättning följer hoppas jag. :)

McGreen:
Jag blir stum

Emulator:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 15.07.2009, 12:57:17 ---Koolt! Musiken var vacker, lite "flyktig" men oj vad kropp det blev med ynots sångskiss. Spännande fortsättning följer hoppas jag. :)

--- Slut citat ---

tackar :)   ja, får se om fortsättning.... :)

--- Citat från: McGreen skrivet 16.07.2009, 00:01:10 ---Jag blir stum

--- Slut citat ---

Det tar jag som att det någonstans gjorde sitt jobb, text o musik. Tack för att du lyssnade :)

Åsa:
ja det här var så fint.. berörde helt klart.. låten klingade ut ungefär som en speldosa som slutar spela.. sorgset fint. Lyssnade på ynots version med, den tyckte jag också om men jag var nog kvar i sinnesstämningen efter instrumentalversionen så jag inte riktigt kunde ta till mig den, ska lyssna på den i morgon igen tror jag  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion