Forum > Demolåtar
EMU: Älskad, saknad
Emulator:
In lite snabbt här, återkommer med feedback till alla...tack så länge :D
Ynot, härligt! Kanske något att utveckla....har lite ideer om fortsättning som kommit upp i tråden här.
Som sagt, jag återkommer :)
freddy:
Denna känner jag igen :)
Trodde inte riktigt att det skulle funka med text, men jag måste erkänna att jag gillar ditt pålägg ynot, det känns som en bra idé att spinna vidare på om tomas vill gå åt det hållet dvs.
Emulator:
--- Citat från: Tokai skrivet 11.07.2009, 15:53:28 ---Mycket vackert.
Den där spröda klangen som arbetar sig framåt och sakta avtar mot slutet... Puh!
Det är inte ofta jag får tårar i ögonen när jag lyssnar på musik
--- Slut citat ---
Ah, tack. Skönt att man kan beröra :) Tacl för lyssning och kul att det uppskattas!
--- Citat från: stajo skrivet 11.07.2009, 17:13:59 ---emu det här är strålande :). Funkar bra utan sång men funkar väldigt väldigt bra med ynots mystikfyllda sång.
Den hamnar högt på listan
--- Slut citat ---
Tack stajo, tack och bock :
--- Citat från: drloop skrivet 11.07.2009, 22:36:15 ---Sången får mig att tänka på Freddy W.
Grym röst Ynot!
Stämningsfullt Emu.
--- Slut citat ---
Tack loopen :)
--- Citat från: freddy skrivet 12.07.2009, 12:52:42 ---Denna känner jag igen :)
Trodde inte riktigt att det skulle funka med text, men jag måste erkänna att jag gillar ditt pålägg ynot, det känns som en bra idé att spinna vidare på om tomas vill gå åt det hållet dvs.
--- Slut citat ---
Ja precis...kan vara värt att spinna vidare på kanske? Gillar dock som det är, fast inser ju värdet av ynots ideer. BLir säker någonting avdet...... Tack freddan, och tack så länge ynot. Jag hör av mig :)
Harmonica mike:
Mr thomps grund verre: GRYMT!
Tonys sång på lägg: AS GRYMT!
Går alstret att utveckla,absolut!
Detta kan bli en rysare helt klart.
Skråla högt och länge då nästa verre dyker upp Thomas,för detta vill jag inte missa för allt smör i småland.
Mike
Leif:
Mycket vackert detta, Tomas! Tycker som andra att din beskrivning tillför mycket och att musiken målar upp den bilden väldigt bra! Mycket bra skrivet får jag säga. Genomtänkt och starkt berörande. Aldrig funderat på att skriva en bok? Kanske du redan gör/har gjort? Musiken hade passat bra i en film med liknande tema också.
Tycker att detta funkar väldigt bra instrumentalt, men Tony´s sång var ju i allra högsta grad intressant här! Funkar bra på båda visen. Skadar ju inte att ha två versioner heller kanske?
Hursomhelst ett mycket fint och känslosamt hantverk av er båda!
Tack ska ni ha!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida