Beklagar sena svar!
Eko: Att det låter Karl tar jag som en stor komplimang då jag beundrar hans musik väldigt mycket! Kul att du gillar harmonierna. Försöker man nåt 10cc-tänk så blir det ju ett brytackord som fungerar som nån slags trampolin som kan bära iväg till något helt annat till nästa brytackord osv. Ska försöka fixa till mer stråkar där i mitten.
asti: Jo Paul fixar nog de där högsta tonerna fortfarande... Ska fixa till stråkarna. Thnx hoppas det är bra vid Höga kusten.
Tokai: Mycket bra och realistiska synpunkter! Bas och trummor skall absolut ses över.
Emulator: Kul att du uppskattar denna. Jo jag kämpade som f.. med rösten nästan på det sätt du anger. Men, men funderar på att sänka den något. Instrumentalversion kommer högst upp så småningom.
Divid: Tror ni har börjat vänja er vid min svajiga röst och det är ju...bra. Kan hålla med om förlängningsbehov.
HM: Tack återigen Micke. Som alltid intressant med co-lab. Jag slänger ut nån trevare.
stajo: Knappt två minuter är väl väl kort? Basen skall göras om, helt klart.
Rattlesnake: Sorry om detta ligger nära något du pysslar med. Sen tidigare ser jag ju dig som en musikalisk själsfrände så det är nog inte så konstigt men man skall aldrig underskatta sina brytackord!

ELO:s Living thing osv gillade jag mycket och Lynnes celloarrangemang även om de på nåt sätt kändes mer lättviktiga än Beatles. Lift me up från hans första soloplatta är den jag gillar bäst. Körer finns ju inte nu men skulle kanske funka. Basen drog iväg och blev för krånglig och sångbrister i såväl uttal som stabilitet finns.
Mäster Peo: Håller inte med dig om Beatles...

MEN jag är skitglad för dina fina ord. Visst skall försöka fixa sången.
Tack alla för jättebra feedback! Mycket finns nu på åtgärdslistan.