Håller med freddy om att det skall vara lite småtuffa regler, man skall hålla tiderna osv, har nån svårt med det så sätt då en egen deadline en vecka innan eller idiotmixa 8 timmar i sträck som jag gjorde nån gång.
Blir det för svajigt med tidsgränser som flyttas, regler som tummas osv med en massa tjafs som följd, då blir det lite tristare tycker jag. Men det har funkat bra här ändå, så länge jag varit med (drygt år).
Ingen är tvingad ställa upp, men gör man det får man vara beredd på lägga lite tid emellanåt, det är inte värst mycket som krävs eg, se till att lyssna och rösta om man nu lagt bidrag själv. Risken (chansen?

) är också att man vinner, vilket påtvingar mer tidsåtgång, men det finns inget som hindrar att man ber om hjälp eller delegerar om det kör ihop sig.
Apropå denna festivalen så tyckte jag det var ganska svårt, fast jag trodde innan att det skulle vara lättare.
Jag tycker det är okej att man vet vem som gjort bidragen, det vet ju många här ändå, man känner igen röster, sound, mixning osv