Forum > Färdiga produktioner
Pwayne - Vad är det som har hänt?
yessongs:
--- Citat från: Pwayne skrivet 03.03.2007, 16:12:44 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 03.03.2007, 00:35:09 ---Det enda jag gillar är gitarren nånstans i slutet. Vet inte hur lång låten är eftersom jag stängde av. Gillade det eftersom det påminde om nåt från Television.
Verkar som att texten till låten är nåt att analysera. Verkligen djupsinnigt. Skämtar bara. ;)
--- Slut citat ---
Wow!
Det var fan i mig det finaste jag har hört på länge! Tack för att du tog dig att skriva trots att du inte ens hört hela låten. Och ja, jag hade verkligen ambitionen att skriva en djuplodande text ämnad för konstruktiv kritik och djuplodande analys!
En sak bara....hur kunde du höra gitarren i slutet om du redan stängt av?? Det var djupt! :wacko:
--- Slut citat ---
Den här ordväxlingen är så postmodernistiskt att min hjärna imploderar :o
Pwayne:
--- Citat från: yessongs skrivet 09.03.2007, 20:50:09 ---
--- Citat från: Pwayne skrivet 03.03.2007, 16:12:44 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 03.03.2007, 00:35:09 ---Det enda jag gillar är gitarren nånstans i slutet. Vet inte hur lång låten är eftersom jag stängde av. Gillade det eftersom det påminde om nåt från Television.
Verkar som att texten till låten är nåt att analysera. Verkligen djupsinnigt. Skämtar bara. ;)
--- Slut citat ---
Wow!
Det var fan i mig det finaste jag har hört på länge! Tack för att du tog dig att skriva trots att du inte ens hört hela låten. Och ja, jag hade verkligen ambitionen att skriva en djuplodande text ämnad för konstruktiv kritik och djuplodande analys!
En sak bara....hur kunde du höra gitarren i slutet om du redan stängt av?? Det var djupt! :wacko:
--- Slut citat ---
Jag tror ta mig fan att det var du som spelade den s.k. Television-gitarren Yessongs!
Den här ordväxlingen är så postmodernistiskt att min hjärna imploderar :o
--- Slut citat ---
yessongs:
Ja, nämndes inte Television när vi spelade in till och med? För jag hade lyssnat in mig på Interpols debut, där en låt var betitlad "Television". Detta fick oss att snacka om Television ett tag. Jag har aldrig ägt/hört en Television platta i mitt liv. Skämtar bara. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida