Forum > Färdiga produktioner

Pwayne - Vad är det som har hänt?

<< < (3/4) > >>

sixties:
Det låter bra, gillar refrängen, tänker lite på "Bruset", deras cd kan beställas från trummisen, mycket bra svensk rock/punk/ska grupp från slutet på 70/början på 80-talet.

fan, nu blev jag sugen att göra en bruset låt!

kanske finns möjlighet att få lite bra sång på den? ;)

http://www.bruset.se/

Burnin Sven:
Sitter som en smäck fy så gott det var en riktig stänkare minsann. Fan sån därnt vill jag oxå göra men icke lika falla ödets lotter som min gamla mormor sa :D.
Göran

Pwayne:
Tack Hegobald! Det var egentligen det första försöket att spela in på datorn och ambitionen var att det skulle låta "inte dator" utan live! Så tack för den! :)

Sixties! Jag är alltid redo, om det finns en text och en låt! ;)

Burning Sven! Kul att du gillar! :D

Tokai:
Det enda jag gillar är gitarren nånstans i slutet. Vet inte hur lång låten är eftersom jag stängde av. Gillade det eftersom det påminde om nåt från Television.
Verkar som att texten till låten är nåt att analysera. Verkligen djupsinnigt. Skämtar bara.  ;)

Pwayne:

--- Citat från: Tokai skrivet 03.03.2007, 00:35:09 ---Det enda jag gillar är gitarren nånstans i slutet. Vet inte hur lång låten är eftersom jag stängde av. Gillade det eftersom det påminde om nåt från Television.
Verkar som att texten till låten är nåt att analysera. Verkligen djupsinnigt. Skämtar bara.  ;)

--- Slut citat ---
Wow!
Det var fan i mig det finaste jag har hört på länge! Tack för att du tog dig att skriva trots att du inte ens hört hela låten. Och ja, jag hade verkligen ambitionen att skriva en djuplodande text ämnad för konstruktiv kritik och djuplodande analys!
En sak bara....hur kunde du höra gitarren i slutet om du redan stängt av?? Det var djupt! :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion