Forum > Demolåtar
EMU: Torch, versino 2 med mer sång, körer o stämmor
Emulator:
Åh, skitkul att det gillas så pass!
Skall försöka få till sången som sagt, och eventuellt stoppa i lite mer mastiga refränger som avslutning...
Nu blev jag glad :D tack!
egghuvud:
Jo för katten baar att jobba på. det mesta är väl sagt gällande ostkroksång och liknande. Jag är inte överförtjust i beatet heller, så det skulle jag fila på. :)
Dividend:
Beatet kan filas på. Tycker den antydda sångmelodin är smått genialisk, några halv/helsuringar här och var va? :D
Fan, gör denna färdig!
Lyssnar inte på texten. Känns som att bygga ut crescendona med synth"horn" o dyl (som typ dem i vangelis chariots-låt) skulle funka.
Beatet bör vara långsammare, i min stillsamma synthvärld :)
Edit efter någon lyssning: Låten är jävligt mjäkig i detta tidiga utförande, däremot menar jag att potentialen här är typ enorm. Den måste jobbas på, vill du ha hjälp med horn och prylar så vet du var du har mig :)
Åsa:
Sluta ursäkta dig nu Perkulator - Det är inga mysko sångmelodier i detta, det är bara skitfina melodier! Din sång har väldigt fin ton på vissa ställen, låter riktigt bra överlag förutom dom småsura ställena då. Din ostkrokssång har ju funkat förr ;) men utrym huset, räta upp dig och hitta stödet så tror jag sången blir riktigt skitbra på denna. Du har rösten, absolut. Och låten tycker jag om mycket, det har jag sagt förut, vad den nu hette då? I begynnelsen :D
Blir mycket bra det här, nu får du lova att göra den här klar för det är den v e r k l i g e n värd!
jonnerstone:
--- Citat från: Åsa skrivet 29.06.2009, 21:43:06 ---Sluta ursäkta dig nu Perkulator - Det är inga mysko sångmelodier i detta, det är bara skitfina melodier! Din sång har väldigt fin ton på vissa ställen, låter riktigt bra överlag förutom dom småsura ställena då. Din ostkrokssång har ju funkat förr ;) men utrym huset, räta upp dig och hitta stödet så tror jag sången blir riktigt skitbra på denna. Du har rösten, absolut. Och låten tycker jag om mycket, det har jag sagt förut, vad den nu hette då? I begynnelsen :D
Blir mycket bra det här, nu får du lova att göra den här klar för det är den v e r k l i g e n värd!
--- Slut citat ---
Word!!!!!!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida