Bidrag 1: Max B, jag har aldrig fattat varför svenskar sjunnger på engelska (denna kritk gäller inte bara dig Max utan många andra). Ofta låter det, löjligt (och britter håller med mig). Musiken låter dock jätte bra, jag trodde jag hade en 12-poängarne direkt när jag lyssnade på den första gången.
Men så blev inte fallet.
Bidrag 2: Bakke: Dett är så 80-tal att det blev nästan 12-poängaren den med... Den kom dock på andra plats. Skitbra! (Jag lyssnnar inet på texten här , kanske hjälpte)
men rösten och mycke mer
Bidrg 3: Intressnt, texten hopp80 också
Bidrag 4: Tilltalar mig inte så mycket. Bra genomfört, men slår inte an mina musikala matriser. Säkert en bra musik för andra.
Bidrag 5: Lite för såvr att få grepp om, bra sjunget, snygg sjunget t om. men musiken slår inte en an en sträng trots upp repade lyssningar. Jag ångrar mig i detta nu, den rhåller fan! Den får poäng, eko har gjort ett bra jobb, det tilltalar mig.
Birag 6: KONTROLLET, psykedeliskt intro, jag gillar, förväntar mig en synth låt därvidlag, men det utvecklar sig till värst kaoset, elle snarare ett stringet franskt ljudcollage, som jag gillar, men inte får poäng här. 80 är det inte, i min värld.
Bidrag 7: MacTS Ett mästerverk. Detta r ett mästerverk. Jag hoppas du (ni) vinner . 12 poäng. I klass med final countdown, t o m mer intrikat.
Bidrag 8: Guran och HM, lyssnar på zippen, INTE på mixen i annan tråd...
HM sjunger som en kung... Det är standardblues med elgur..... COol låt, jag sparar den för såna tider nä jag känner för att lyssna på den (när den rätta versionen lagts ut på doavdelningen) Bra låte, men för standard för att för att få poäng
Bidrag 9: COol låt. My man mahan, gör ännu en bra låt. Och space ät inte illa heller.
Kan kanske få poäng.
Bidrg 10. Tilltalar mig inte, men är gott hantverk,,, trots upprepade lyssningar, får den ingen poäng
Bidrag 11. Gott hantverk. Bra låt också
Bidrag 12. Min låt,så den poängsätter jag inte
Bidrag 13. Bra låt som satans. Känner vibbar av depeche och synth i allmänhet. Denna får hög poäng. Er bästa låt hittintills (av de jag hört)
Bidrag 14: Bra låt, men saknar hook... (tycker jag) Medryckande är den dock
(och jg lyssnr på zip-filens låt)
Bidrag: 15 gillad inte denna. Objektivt en bra låt, och schyss komposition, men inte lika bra som 13.

Poängsättning:
7. 12p
2. 10p
13. 8p
11. 6p
14. 4p
9. 2p
8. 1p