Forum > Demolåtar
Avslappnad - Regn
Avslappnad:
Synth och Eko, tack! :) Kul att ni diggar!
Marruschkka:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 14.06.2009, 22:02:14 ---Synth och Eko, tack! :) Kul att ni diggar!
--- Slut citat ---
Jag gillar oxå den här..har lyssnat på den här en del idag..och stängt ute det piskande regnet på plåttaket..och den vinande blåsten..som balsam är den i mina öron :rolleyes:
Tack för detta, det blev en lättare dag!!
/Marr
Emulator:
En samling ljud mest i mina öron, lixom lite tonstaplande som det debatterades om i någon tråd. Är man inte på humör så flyger det inte alls tyvärr. Saknar något handfast, något att hänga upp hela verket på.
Inte fel på ljudbilden eller så, men utan något mer öhm...konkret ...eller vad man skall säga, så låter det så otroligt likt så mycket annat avslappnande. Inte fel med det, men tja, ingen intressefångare. Fast, kanske inte meningen heller...
Nåja, skönt var det iallafall :)
Dividend:
Jag tycker han fångat känslan av en regntung dag väldigt bra..
Intressant skala, kändes lite på gränsen till "atonalt" ett par gånger, så jag förstår tanken om "notstaplande", men det går hem här.. Nu har ju iofs det varit soligt som satans här nere, men jag har känt medlidande med er stockholmare idag pga denna låt :D
Avslappnad:
Marr, Emu och Divi, tack för lyssning och feedback! :)
EMU, må hända att det låter som de flesta andra låtar i denna genre ser jag bara som ett bra betyg. Avslappningsmusik ska i mina öron inte sticka ut för mycket utan bara arbeta som förstärkning av något annat. Men det gäller för mig, andra tycker annat, som det brukar vara när det kommer till tycke och smak.
Marr och Divi, kul att ni tycker att det finns en regnig essens i låten. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida