Forum > Demolåtar

Avslappnad - Regn

<< < (3/4) > >>

Master Peo:
Välgörande avslappnande en dag som denna, då regnet har stått som spön i backen nästan två dar i rad här i Uppsala. Samma stämningsläge råder genom hela kompositionen: Kanske hade det varit välgörande att introducera ett annat stämningsläge mitt i låten med någonslags mer överraskande moment - innan stämningen i introduktionen återupptas igen mot slutet. Kanske det skulle förstärka den avslappnande effekten ...

Peo

Emulator:
Uppsala? Fanken, en landsfrände :)

Alltså JT; jag tycker du gjort annat förut som varit lika avslappnande men betydligt mer unikt, så det behöver ju inte vara lika allt :)

Avslappnad:
Master Peo, tackar! :)

Emu, he e lugnt.

Ny version med lite mer schawing i....

Only Rain v20

Harmonica mike:
Tjenare JT.

Ja vad fanken,låten funkar på mig också.Lite små molligt,liksom vädret häruppe..Regn och regn..men igår hade vi sol! Växlande med andra ord..Midsommar snart,huga!
Blir det ingen förändring väderleksmässigt så får vi köra denna låt på midsommar.Och jag som har förberett med massor av guror,ackebas,cajon,egg och tamburin till musiker polarna för en stor rockfest..

Hå hå ja ja,svensk sommar - härligt  :(

Mike

Avslappnad:
Jo HM, kul att du diggar! :)

Fn är det absolut sol i skärgården, så tummarna får hållas hårt fram till midsommar. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion