Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Reaver
freddy:
ynot - HAHA! Din signatur ja, den hänger med än. :lol: Du är skön mannen. Tack får jag väl säga!
Åsa - Ironiskt nog var den sist i ordning och hamnade först i placeringen - ödet kanske? :P ...och ja det är 100% freddan. Tack!
equality - Man kan inte gilla allt. Personligen växte jag upp med all möjlig musik i min omgivning, inkl extrem metal osv. Så jag tycker om även detta. Rösten pallar, men det gäller att hitta "läget". Sen drack jag mycket vatten :) Men däremot skulle jag nog inte palla att sjunga så här live under flera timmar eller flera dagar i stöten. Det kändes lite efter denna låt bara. :) Fast det var ju min growl-oskuld som rök, så det kan vara ovanan med. Tack för kommentar ändå E.
Divi - uttömmande måste jag säga. :) Tack!
Bengan_gbg:
Skitbra lirat o fixat Freddy. Vet vilka tre jag ska hojta på när det ska growlas nu :)
freddy:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 10.06.2009, 02:17:22 ---Skitbra lirat o fixat Freddy. Vet vilka tre jag ska hojta på när det ska growlas nu :)
--- Slut citat ---
Tackar Bengan, kul. Vilka tre är vi? :D
Harmonica mike:
Tjena Freddan.
Några frågor till Micael ställda under en Hårdrocks konsert:
Brukar du lyssna på dylik musik? - Nej
Vad tycker du om genren? - Bröligt
Är det kompetent lirat? - Absolut
Hur låter mixen? - Bra,inget som sticker ut frekvensmässigt
Finns det nånting i detta som du gillar? - Jo,gura solot
Vad tycker du om sången? - Tja,bra sätt att förstöra sin röst kanske
Vem tror du uppfann "growlet"? - Förmodligen nån som skrikit sig hes i ungdomen och förstört
sina stämband
Vad gör du här om du inte gillar musiken? - Jag huserar på samma forum som Freddan och är här
och sympati stöttar
Men han har ju lirat klart nu? - Då går jag hem
Tjing
Mike
freddy:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.06.2009, 09:19:31 ---Tjena Freddan.
Några frågor till Micael ställda under en Hårdrocks konsert:
Brukar du lyssna på dylik musik? - Nej
Vad tycker du om genren? - Bröligt
Är det kompetent lirat? - Absolut
Hur låter mixen? - Bra,inget som sticker ut frekvensmässigt
Finns det nånting i detta som du gillar? - Jo,gura solot
Vad tycker du om sången? - Tja,bra sätt att förstöra sin röst kanske
Vem tror du uppfann "growlet"? - Förmodligen nån som skrikit sig hes i ungdomen och förstört
sina stämband
Vad gör du här om du inte gillar musiken? - Jag huserar på samma forum som Freddan och är här
och sympati stöttar
Men han har ju lirat klart nu? - Då går jag hem
Tjing
Mike
--- Slut citat ---
Haha! Ja, inte behöver man sympatiskriva för min skull. Men nu var detta riktigt kul att läsa, din lilla själv-intervju. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida