Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Reaver
freddy:
Oj, vad det rullar in kommentarer. Jag tänkte inte lägga upp låten här först. Trodde inte att folk här skulle vara vidare intresserade. Kul att ni bevisar mig fel!
Mac - Growl skrämmer nog bort en hel del lyssnare :D Tur att du stannade ett tag iaf. Kul att du gillar gitarrerna och ljudet.
Steve - Jädrar. Tack som fan! :lol:
Leif - Vilka fina ord. Trummorna heter AD och är absolut programmerade, kanske kunde vara en aning mer dynamiska. Kul dock att du fick fundera, det tyder väl på ett gott resultat :D Dödssången kanske man ska öva mer på då, haha. Fler låtar blir det definitivt. Jag håller på med en skiva, dock är det lite mer progressivt än detta. Men jag funderar på att anpassa och slänga med Reaver i högen också. Tack som fan Leffe!
Doktor - Leenden är absolut okej. Jag kanske ska tillägga att jag överlag är en ganska snäll kille :D
ynot:
SE SIGNATUR := :rolleyes: NICE
Åsa:
:blink: Men rackarns raketer...
Jag måste hämta hakan! Började lyssna lite på festivallåtarna när dom lades upp men nä, jag klarade inte av det. Kom aldrig till denna låt då. Du har ju ändå lyckats göra en melodiös döds.. låt, och det var väl inte direkt dom andra jag snabblyssnade på. Jag förstår ju att det här är riktigt bra gjort men jag måste säga att jag är SÅ imponerad över din growl?? Är detta du?!? :lol: Vad gick du på? Imponerande iallafall, det ska ju låta sådär. Coolt. Grattis till vinsten :)
equality:
Du får ursäkta men jag fixar inte sån här musik. Den har liksom inte ympats in i mitt nervsystem som mycket annat, ja du vet vad.
Jag hör ändå det gedigna hantverket men fattar inte hur rösten pallar, bara det är väl en prestation. Inte desto mindre: ett stort GRATTIS till vinsten! :D
Dividend:
Snyggt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida