Kontrollrummet

SpeedyMotors - A skin you have to peel

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hemmansaegarn

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 39
    • Visa profil
    • SpeedyMotors - En man, en gitarr, en bas, en dator - Neo-klassiskt 4-band?
Tjena,

Ny låt av SpeedyMotors med viss Sisters Of Mercy känsla enligt en polare... och ja - det kan jag väl hålla med om. Arret är jag lite osäker på, mixen är nog väl basig men går att lyssna på.

Enjoy ?
 


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjenare.

Välkommen till KR får jag säga först.

Mixen är kraftigt basig ja - som du skrev.Sången,trummorna och basen går fram.Resten ligger dolt i dimman.Mixa om detta för det svänger rätt friskt.Inte min påse egentligen,men jag hör när det är snyggt lirat.

Inväntar mix 2 då..

Mvh
Micael


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej
Det låter bra men jag tycker att basen ligger för långt fram å gurorna lite för långt bak - i alla fall enligt min smak, annars skitbra som sagt

Ha det
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad graphit

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
    • Visa profil
    • i brist på programmerare...
Det låter som en bra låt det här.
Tycker det låter lite Sisters of Mercy o kanske en gnutta Young Gods o Ministry om detta men så klart med ett eget uttryck. Overall så låter det bra tycker jag, om än så är basen lite för dominant. Ser fram emot nästa mixning.
Det rockar! :)

mvh Jocke


Utloggad Hemmansaegarn

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 39
    • Visa profil
    • SpeedyMotors - En man, en gitarr, en bas, en dator - Neo-klassiskt 4-band?
Tackar för alla 3-vliga kommentarer! Ska sätta mig när jag får tid (ikväll?) och mixa om med detta i åtanke.