Kontakt 2!

Härligt ljud och oerhört bra möjligheter. Lättarbetad i det vardagliga såväl som invecklad i de komplicerade funktionerna. Hittade jag en synt med samma arbetssätt och ljudkvalitet så skulle jag köpa den bums fillibabba.
Har upptäckt att den dessutom funkar skitbra klangmässigt ihop med Moogs Little Phatty. Varma ljud ...
låter toppen...men en sak jaq undrar om kontakt 2..vad gör man för att ställa in trumm ljud?..jag skaffade det för att hantera symphonie of voices..men det är inte riktigt samma sak när det handlar om percussion ljud...(kan iofs använda google)..men när det ändå är på tal!!;)
Jag vet inte riktigt vad du menar. Det är en sampler, du behöver naturligtvis samplingar att arbeta med. Såna följer med i ljudbiblioteket, andra kan man få från annat håll. SF2-bibliotek, te x. Sen har du tillgång till bra effekter, flera olika komressorer, distortioner, EQ's och en jäkla massa annat.
Om du hämtar hem senaste uppdateringen (v 2.2.1) kan du köra den som demo om du inte har licensnyckel.