Kontrollrummet

Avslappnad - Skies on the loose

gäst · 6 · 1036

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Avslappnad

  • Gäst
Låten kom till efter den traditionella vasaloppsvakan.

LÅTNAMN: Skies on the Loose
ARTIST/GRUPP: Avslappnad
GENRE: Längdskidselektro
LÅTLÄNGD: 3.28
KOMPOSITÖR: JT
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3



Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Hade varit mycket bättre utan rösterna, kommentatorn i början låter lite som om man för första gången hittat klipp-o-klistra-funktionen bland ljudfilerna  :rolleyes: - och han som håller för näsan och pratar, bort.

Annars lät det bra, låt suckarna/flämten  vara kvar och manskören som bakgrund.
Fila till den lite så kan jag prova den sen i juli när jag sätter på mig rullskidorna för att börja träna ;)
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Du hittar på du!  :lol: Haahaa haahaa låter det från den ansträngde vasaloppsåkaren.
Så kommer kören in med sina härliga haahaa-stämmor.
Hoppas du har med ett 80-talsbidrag i festivalen du som har så sköna klaviaturljud!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 392
    • Visa profil
    • SoundClick
 :lol: Underbart! Rena Swahn-sjön. Riktigt skönt blippsyntande och ambience.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Avslappnad

  • Gäst
Hade varit mycket bättre utan rösterna, kommentatorn i början låter lite som om man för första gången hittat klipp-o-klistra-funktionen bland ljudfilerna  :rolleyes: - och han som håller för näsan och pratar, bort.

Annars lät det bra, låt suckarna/flämten  vara kvar och manskören som bakgrund.
Fila till den lite så kan jag prova den sen i juli när jag sätter på mig rullskidorna för att börja träna ;)


Hehe, jag förstår nog hur du tänker men just nu behåller jag nog Jacob Hård och mig själv. Inget med näsan, bara otroligt eq'at. Tack för att du lyssnade och skrev. :)


Du hittar på du!  :lol: Haahaa haahaa låter det från den ansträngde vasaloppsåkaren.
Så kommer kören in med sina härliga haahaa-stämmor.
Hoppas du har med ett 80-talsbidrag i festivalen du som har så sköna klaviaturljud!

Haha påresjälv. ;) Tanken var ju att det skulle låta Tour de France med KW. :) Tack för lyssning och fb! :)

:lol: Underbart! Rena Swahn-sjön. Riktigt skönt blippsyntande och ambience.

Mangen Takk EQ! :) Funderar på att åka loppet om ett par år, får se om det stannar vid en fantasi eller om det blir verklighet.