Trummisen måste ut och in med ny. Men i alsterskedet duger det som metronom. Inte mera om det.
Mixen är illa, vilket ger lite dålig bild av hela låten (låten är däremot inte illa alls). Höjning på sången 6kHz och uppåt, ett antal decibel. Nu låter det väldigt mycket jag-sjunger-på-natten-hoppas-jag-inte-stör-någon

. Akustistka gitarrerna har ingen plats. Vad behövs? Mera slö kompressor på dom så dom inte hoppar omkring lite hit och dit i mixen. Och kanske ner på högre registret så dom inte slåss med sången?
Pianot är lite väl enformigt kanske, och ryckigt kvantiserat till och med, mera molto rubato behövs (det är sådär taktlöst flytande spel som menas med molto rubato).
En mellandel hittar jag inte, vilket nog arrangemangmässigt är behövligt.
Största problemet med instrumenten här är att de inte spelar "med" varandra. Och det kan vara krångligt att få det bra i en mix om orkestern inte spelat in sina delar samma dag så att säga.
Så nu när låtens upplägg är klart, sång och melodi, borde trummorna programmeras enligt det (accenter, rytmen etc, grunden är väl ok). Sen det där traditionella med basen i slowmusic, basen på bastrumman och ltie trudelutter mot melodin.
mvh, perfektionisten.