Forum > Färdiga produktioner

Asti - Brevet

<< < (14/15) > >>

Harmonica mike:
Tjena Peter.
Japp,nu har du den.Håller med dig,låten utan trummor funkar bäst.Tidigare så tog trummorna fokus från din fina text och framförande.Nu lyssnar man "bara" och flyter med..Nice med andra ord.Basen stör jag mig inte på med sina små utflykter,tycker det passar fint.

Gott jobbat!

Nu vet du var det finns en trä lådda om du behöver den nån gång  :)

Mvh
Micael

asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.06.2009, 09:27:36 ---Tjena Peter.
Japp,nu har du den.Håller med dig,låten utan trummor funkar bäst.Tidigare så tog trummorna fokus från din fina text och framförande.Nu lyssnar man "bara" och flyter med..Nice med andra ord.Basen stör jag mig inte på med sina små utflykter,tycker det passar fint.

Gott jobbat!

Nu vet du var det finns en trä lådda om du behöver den nån gång  :)

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Skönt att du håller med!  :)
Tack för erbjudandet - ska ha det i minnet! Det kan bli tidigare än du anar med tanke på mina skrala trumfärdigheter!  :D
Ja, jag tycker inte själv att basen är så "överspelande" längre, men å andra sidan är man rätt dålig på att uppfatta mindre nyanser efter ett otal lyssningar.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Master Peo:
Har inte hört tidigare versioner, så jag kan inte jämföra. Men i mina öron låter den här visan "klappad och klar" för eftervärlden! Välbalanserat och stämningsfullt såväl musikaliskt som textmässigt! Kan mycket väl föreställa mej att trummor skulle störa stämningen här!

Well done!
Peo

asti:

--- Citat från: Master Peo skrivet 15.06.2009, 22:24:21 ---Har inte hört tidigare versioner, så jag kan inte jämföra. Men i mina öron låter den här visan "klappad och klar" för eftervärlden! Välbalanserat och stämningsfullt såväl musikaliskt som textmässigt! Kan mycket väl föreställa mej att trummor skulle störa stämningen här!

Well done!
Peo

--- Slut citat ---

Tack!
/Asti

Danny Dee:
Jag kan inte annat än hålla med Master Peo här. Riktigt bra.
Jag gillar verkligen närheten i ljudbilden också. Tycker det passar stämningen i låten.

/Danne

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion