Hej du!
Det här låter ambient och vackert! Sånt som är skönt att ligga och slappa till. Lyssnar i dålig monohögtalare på jobbet nu, så jag får kanske återkomma om ljudet...misstänker att det kanske är en grund och att du vill lägga på nåt mer sen? Svårt att säga, men det känns som att något saknas i låten...kanske någon soft kör eller något annat som fyller ut det hela lite mer...vad har du själv för funderingar? Mycket vackert ihopsnickrat såhär långt iaf! 
Tack ska du ha!
Tack själv Leif!

Det är nog en grund i första hand, ja men en ganska utvecklad grund. Du har nog rätt i att någon slags krydda saknas, vad det är får jag komma på eller så får någon annan säga till...

Tjenare JT.
Jag satte på detta,kokade lite kaffe och glömde bort att jag startat din fil..Sitter och väntar på gura polaren i studion och fördes drömmande iväg av ditt alster.Riktigt skönt detta alltså.
Tål att lyssnas på fler gånger definitivt.Kul att du har fått ordning på din inspelnings gear.
Keep ém comin´.
Mvh
Mike
Tack HM för kaffet höll jag på att skriva, menar förstås lyssning och FB.
(Ska kaffet vara i från början eller ska det läggas i när det väl kokar? )Kul att du diggar men det är fortfarande datorns tangentbord (Q2W3ER5T6Y7UI) och Soundblasterkortet som jag kör på.

Med en latency på 400ms eller något. Dock tar jag mig tid att justera volym och velocity i efterhand, vilket gör mycket för dynamiken.
Studion kommer att dröja till efter sommaren, minst.