Forum > Färdiga produktioner
Dislife - I Want To Go Home (original)
lonewind:
* LÅTNAMN: I Want To Go Home
* ARTIST/GRUPP: DISLIFE
* GENRE: Pop kanske?
* KOMPOSITÖR: Chris Michols
* PRODUCENT: Dislife och Carl Vikman
* INSPELNINGSÅR: 2002
* FORMAT: Mp3 128Kbps
* STATUS: Färdig... .case closed för länge sedan...
Eftersom jag fått så många önskemål om trummor och mer drag i arret på den version jag håller på med nu så tänker jag att det kanske är lika bra att jag postar originalet.
Så låten jag håller på med nu är en akustisk version och får så förbli då fullbandsversionen redan är gjord.
Jättekul iaf att många verkar gilla den. Hoppas ni gillar originalet.
I Want To Go Home.mp3
tsmalmbe:
Inspelningen låter mycket live - på gott och ont. Men nu ser jag nog bättre potentialen i låten. Avskalat blir ... skalat. Mixen och så är inte riktigt..inte riktigt superduper, men livefeelingen och känslan kompenserar det mer än väl.
lonewind:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 27.02.2007, 01:19:03 ---Inspelningen låter mycket live - på gott och ont. Men nu ser jag nog bättre potentialen i låten. Avskalat blir ... skalat. Mixen och så är inte riktigt..inte riktigt superduper, men livefeelingen och känslan kompenserar det mer än väl.
--- Slut citat ---
Nu pratar du om den här original versionen eller va? :wacko:
tsmalmbe:
Jaja, storbandsversionen alltså!
lonewind:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 27.02.2007, 01:52:11 ---Jaja, storbandsversionen alltså!
--- Slut citat ---
Ah... nu är jag med
Har aldrig tänkt på att den kanske låter live. Men om den gör det så är det bara bra i min smak. Är barnsligt förtjust i allt som är liveinspelat eller låter så....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida