Forum > Demolåtar

Stämmningslåt

<< < (12/15) > >>

SYNTH:
Jag beundrar er att ni hänger med i svängarna bryter förmodligen än del lagar hur man gör musik! :D
Men vill hon så vore det intressant och ser hur det blir då. :)
Nästa gång ska det blir mer ordning på det försöka får till refränger också i nästkommande låt. ;)
Jag håller på och finslipar till basen nu låter något bättre.

Leif:
Ja, jag tycker att det låter ganska coolt nu...lite osäker på om sångrösterna grötar ihop sig lite när dem möts, men jag ska ge det fler lyssningar sen...kanske bara är ovant till en början. Det låter ju inte riktigt konventionellt det här. :) Vilket gör det mycket intressant!

Tack!

bow35:
Efter lite grubbel: Nu kallar jag mina slingor för "vågade". De är inte medvetet vågade. Det är bara frågan om att det var det bästa jag lyckades åstadkomma som också skulle passa in. Önskar att jag hade förmågan att bättre greppa Peos komposition (jag har väl inlärningssvårigheter) och skapa slingor med tydligare form och logik till stycket. Tror det skulle ha underlättat för Marre också. Så det är inte frågan om att jag försöker vara vågad det är bara frågan om att jag inte kommer till nån logik och form.

SYNTH:

--- Citat från: bow35 skrivet 24.05.2009, 13:45:50 ---Efter lite grubbel: Nu kallar jag mina slingor för "vågade". De är inte medvetet vågade. Det är bara frågan om att det var det bästa jag lyckades åstadkomma som också skulle passa in. Önskar att jag hade förmågan att bättre greppa Peos komposition (jag har väl inlärningssvårigheter) och skapa slingor med tydligare form och logik till stycket. Tror det skulle ha underlättat för Marre också. Så det är inte frågan om att jag försöker vara vågad det är bara frågan om att jag inte kommer till nån logik och form.

--- Slut citat ---

Tycker det är inte nåt fel på din sånginsats låter passande också till musiken! :)

Marruschkka:
..hi hi..detta var ytterst svårt att följa, ingen lek alls men jag gjorde faktiskt ett försök att bara lägga en rak ton till dej Bow istället..men det blev så disharmoniskt så mina öron gråter..så jag nöjer mej med denna nuvarande verre, detta får bli min insats här ;)

Du får nog lägga stämmor till dej själv om du ska få det exakt som du vill :D

Jag tycker det låter spännande som det är måste jag säja, har lyssnat en del på arabisk musik som inspirerade mej till att göra som jag gjorde.

Tack för fin musik, du gör intressant och fantasifull musik Synth, ska bli kul att höra mer från dej!

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion