Forum > Demolåtar

Stämmningslåt

<< < (11/15) > >>

bow35:
Har inte kunnat svara tidigare. Var på bröllopp igår. Jag har lyssnat några gånger nu men skall lyssna mer. Hade vid första lyssningen väldigt svårt för körerna. Är kanske ovan att höra nå'n sjunga med mig. Stycket är kraftigt våghalsigt i harmonierna. Mycket tack vare mina slingor. Kan inte riktigt luta mig tillbaka och bara njuta när jag hör det. Återkommer då jag lyssnat mer.

SYNTH:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.05.2009, 03:50:18 ---Nu blev jag glad :D
Efter grill-festen kommer jag hit..och lyssnar-så här ska det låta :rolleyes:

Tack Synth, nu kom vårt samarbete fram som det skulle ;)

/Marrr

--- Slut citat ---

Tack Maria skönt att det blev rätt till slut! :wub:
Hoppas på mer samarbeten i framtiden. :)

SYNTH:

--- Citat från: bow35 skrivet 24.05.2009, 08:46:14 ---Har inte kunnat svara tidigare. Var på bröllop igår. Jag har lyssnat några gånger nu men skall lyssna mer. Hade vid första lyssningen väldigt svårt för körerna. Är kanske ovan att höra nå'n sjunga med mig. Stycket är kraftigt våghalsigt i harmonierna. Mycket tack vare mina slingor. Kan inte riktigt luta mig tillbaka och bara njuta när jag hör det. Återkommer då jag lyssnat mer.

--- Slut citat ---

Tycker nog går alldeles utmärkt tillsammans med din sång Henrik du en bra sångröst hoppas även på nån annan
gång har nåt samarbete med dig! :)

Harmonica mike:
Absolut Henrik,inte vara blygsam nu  :)
Detta håller galant!

Mvh
Mike

bow35:
Det jag menar är att först spelar Peo mycket speciellt. Sen kommer mina vågade slingor ovanpå. Och sen skall Marre försöka få till nå't som passar in. Så jag skulle vilja be Marre att försöka ta bara en ton till varje slinga jag sjunger. Om du orkar och vill göra ännu en version d.v.s. Hoppas du förstår hur jag tänker. Sen kan vi jämnföra de två versionerna och se vilken som blir bäst.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion