Forum > Demolåtar
Stämmningslåt
Eddi:
--- Citat från: bow35 skrivet 19.05.2009, 21:48:02 ---HM: Tack.
Peo: Försökte nu lägga in lite höga toner men dels så vill inte rösten hålla och dels (de få gånger den höll) så har jag svårt att få mina slingor att passa in i låten. Sorry :(
--- Slut citat ---
Lite intressant detta Henke jag tänkte direkt på att du skulle kunna förgylla denna, och du tog tag i staffetpinnen. När du försökte så var helt plötsligt din lite skrovliga stämma ljus och tunn (i förhållande till hur du låtit förut) och tekniken lysande alltså inget brus. Det sistnämnda var ju bra men du kanske skärpte dig lite väl mycket på sången - vad vet jag. Ta en wiskey och försök igen är min förhoppning..
Eko
SYNTH:
Har lyssnat lite fram och tillbaks på din sånginsats Henke i början av låten alldeles suveränt faktiskt gillar det passar in! B)
Om du kan får till en fortsättning till så vore det super. :) Om du kan det så skicka sångfilen till mig så fixar jag till det akustiska
och mixar ihop det. Kan bli intressant detta. :)
bow35:
Eko: Ok. Ska släppa lös mera.
Peo: Ska försöka nu igen i långhelgen. Har mycket på gång just nu med jobb och grejer. (Måste ju överleva i Babylon också). Kul att du gillar mitt bidrag.
Eddi:
Kul - detta följer jag med intensitet
Eko
Larsson:
låter fint..inte alls deppigt som jag förväntade mig när det stod dystert
ett riktigt instrument som leder det här skulle vara pricken över I:et för mig
trilogy basen är lite snubblig & strukturen känns lite rörig
sång skulle åxo kunna knyta ihop säcken, men som sagt svårt att få till
utan ett tempo att följa
men jag gillar känslan i musiken,och den kan vara som den är åxo
jag försöker bara vara konstruktiv! ;)
/Larsson