Forum > Demolåtar
Stämmningslåt
SYNTH:
--- Citat från: bow35 skrivet 20.05.2009, 23:31:02 ---Eko: Ok. Ska släppa lös mera.
Peo: Ska försöka nu igen i långhelgen. Har mycket på gång just nu med jobb och grejer. (Måste ju överleva i Babylon också). Kul att du gillar mitt bidrag.
--- Slut citat ---
Det får tar sin tid kul att du vill försöka igen! :)
SYNTH:
--- Citat från: Larsson skrivet 21.05.2009, 00:54:14 ---låter fint..inte alls deppigt som jag förväntade mig när det stod dystert
ett riktigt instrument som leder det här skulle vara pricken över I:et för mig
trilogy basen är lite snubblig & strukturen känns lite rörig
sång skulle åxo kunna knyta ihop säcken, men som sagt svårt att få till
utan ett tempo att följa
men jag gillar känslan i musiken,och den kan vara som den är åxo
jag försöker bara vara konstruktiv! ;)
/Larsson
:)
--- Slut citat ---
Vad falls jag lämnar forumet du kritiserar mitt basspelande Larsson jag skojar! :D
Nja är inte riktigt nöjd heller det är som du påpekar något snubblig det ska liksom mer flyta fram basen ja du kände igen trilogy basen. :)
Det är bra med konstruktiv kritik det är det som för en framåt så man rätta till misstag också.
SYNTH:
--- Citat från: Eko skrivet 21.05.2009, 00:28:42 ---Kul - detta följer jag med intensitet
Eko
--- Slut citat ---
Det ska bli intressant vad det blir av det alltid kul sådant här. :)
Får döpa om låten får kalla det nåt annat, visste inte riktigt vad för namn skulle har på den så det blev dyster.
Marruschkka:
Hörrrni..det låter ju jättehäftigt när Bow börjar sjunga..speciellt sluttonerna där Henrik..de mörka :rolleyes:
Fortsätt i den stilen..så blir det här riktigt bra ju!
Jag följer oxå det här nu, snygg bakgrund att lägga sång på oxå Synth.
Spännande!
/Marr
Leif:
Tjena!
Skön stämning som sagt! Kan nog bli intressant med Bow35 på sång här om det bara snyggas till lite och får mix på sig. Fick en tanke om att det kanske skulle kunna vara snyggt att lägga på percussion en bit in i låten...det finns en risk för att du förstör den stämning som ligger här nu, men det kan ju också ge låten lite gött driv och öka dynamiken...bara en tanke...skön låt!
Tack!
/Leif
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida