Forum > Demolåtar
Symfoni
Clemens:
Tjena Olofd!
Några raka kommentarer då...ljudmässigt och inspelnngsmäsigt låter det bra...introt, och efterföljande del känns för simpelt
rent melodi och harmonimässigt..finns ingen spänning och därför ganska platt..lite senare när gitarren drar i gång något bättre. Eftersom du inte skriver vad syftet är med detta stycke är det svårt att uttala sig..som bakgrund där musiken inte spelar i första rum kan det ju funka..men som fristående stycke nja...känna mest som man du har snickrat ihop musiken för något syfte..reklam eller liknande?.. /C
Rattlesnake:
--- Citat från: olofd skrivet 21.05.2009, 00:39:04 ---Har jag varit arrogant?
nu får du du utveckla..?
--- Slut citat ---
Då citerar vi Wiktionary.
Arrogant
Som upplevs (alltför) otrevlig, intresserad av sig själv och ointresserad av andra individer och deras ståndpunkter, ibland rent överlägsen och föraktande andra individer eller deras ståndpunkter
Detta har du visat tydligt i denna tråd, och i andras. Om man använder följande uttryck och inget mer för att beskriva andras musik, så kan man inte kallas annat än arrogant:
Kassa melodier
Flummigt
Extremt tråkigt imo
Visst, jag tycker ibland som du om andras musik. Men det finns något som heter konstruktiv kritik. Att skriva som du gör är inte rakryggat eller omjäkigt eller vad du tror du håller på med, utan visar bara brist på social kompetens.
Leif:
Tjena!
Tycker att du har lyckats bra med att skapa dynamik i låten. Fin stämningshöjare som skulle passa bra in i en film eller ett spel kanske...gitarrerna kom lite oväntat in på slutet, men det va snyggt. kan inte höra något som skulle behöva ändras på eller förbättras...är inte min starka sida att bedöma ljudet alla gånger, men för mig låter det bra. Återkommer om jag hör något annat.
Tack för musiken!
/Leif
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida