Tjena Alla!

Märker att vi är lite sena med svar här! Ledsen för detta!
Eko:Tack för snabbt svar! Kul att du gillar låten! Har inte reflekterat så mycket över sången, men "Curt Cobain" får jag ju se som en komplimang!

Vi är mycket glada över att ha Micael på munspelet här! Låter riktigt bra tycker jag!
MaxB:Tusen tack för de fina orden! Får tacka Kristoffer för det fina ljudet! Det har blivit hans område.
Kul att vårt samarbete uppskattas!
Avslappnad:Gött att höra att den gör dig glad! Tack ska du ha!
Tokai:Tack för kommentaren på sången! Då vet vi att vi är på rätt väg där! Ljudet är som sagt Kristoffer´s område, så det får han kanske svara på sen, men intressanta iakttagelser iaf! Gött att gitarrerna funkar ändå, trots att du upplever att dem är lite otajta på en del ställen! Beträffande kompositionen, så var det ett medvetet val att dela av/upp låten lite...om det funkar är väl en annan sak, men vi kände att det lät ganska gött ändå.

Ja, Kristoffer´s körer gillar jag med! Tycker att sista refrängen fick ett helt annat sväng där! Tack för feedback!
Harmonica mike:Tusen tack! Det är en sann ära att få ha dig med på denna låt! Utan ditt munspel är jag rädd att det inte hade blivit så mycket blues i den här låten, så du har verkligen gjort en insats här! Vi är evigt tacksamma för din skicklighet!
flabb:Kul att ljudet och låten gillas! Tack för de fina orden!
martinm:Tusen tack! Gött att du gillar vår komposition på den här! Det värmer att höra!
SYNTH:Tack tack!
Lådan:Kul att du gillar detta! "Nickelback" kändes lite oväntat, men om det är nåt du gillar, så är jag bara tacksam!

Tack till alla än en gång! Får se hur vi kommer att gå vidare. Verkar som att vi är på god väg i alla fall!
/Leif