Forum > Demolåtar
All the Time (to Spend with You)
SYNTH:
Riktigt najsig låt lite åt Black Sabbath däremot kören har jag lite svårt för känns något luddiga! :)
Bengan_gbg:
Eko: Du håller dig kvar vid Sabbath/November-referenserna?? ;) Det stämmer kanske att det genomsyrar det - å andra sidan tycker jag ju själv att det är ngn slags mitten av 80 med Accept i täten över gitarriffen...sen är väl det andra lite mischmasch av allt möjliit iofs.
Zorrow: Tror nog att du redan hajar att jag gör ungefär de låtar som faller mig in - det är ju kul att röra sig lite fram o tbx. KÖRERNA är inte riktigt meningen att vara "growliga" men "hemliga" så det är helt rätt att de är luddiga...sen saknas det ju en refräng men vad fan, den får väl komma i nästa låt...Kan du growla ska du fanimig får göra det :)
Emu: Oj, tack!
Marre Marr: Gött att det svänger. Glömde ju snabbt att jag skulle hojta på dig för körer. Det kommer :)
Synth: Tack! Det ska vara lite ludd!
Avslappnad:
Mosig Benganrock, mums! :) Jag gillar detta stuk och du är en bamsemästare på den i mina öron. Gillar det muddiga som påminner starkt om 70talet, även om jag på den tiden kanske inte hade detta i öronen. Snyggt är det! :)
Bengan_gbg:
Tack Avslappnad :) Jag tycker väl det här drar mer åt 80 som sagt, men det är väl tydliga blinkningar ännu längre bak i historien....så här en vecka efteråt saknar jag en ordentlig dunderrefräng dock...
ynot:
tja bengan trummor o gura låter sketa bra
den mörka pitshade (tror jag) rösten på reffen o slutet funkar inte för mig+ att sång ljudet inte sitter i låten riktigt gillar det mesta av sången..
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida