Forum > Färdiga produktioner
Örjan & Åsa - My inspiration
Dividend:
Alltså jag lyssnade på den första versionen oc gillar, konstigt nog :blink:
Den flyter in och förbi som bra musik alltid gör :)
Hittar inget att klaga på heller men sitter på billig philips-lyssning så har inget vettigt att komma på där :)
Avslappnad:
Kalasbra! Schnygg stämsång, fin melodi och majsig refräng! :) Ni får gå ut och köpa lite lyxfika till er för att fira tror jag. :D
Åsa:
Tack ska ni ha för era lyssningar och kommentarer!
Lyxfika :D Skulle sitta fint det!
Lite spridda åsikter förstås som sig bör när man diskuterar musik ;) men vi är nöjda och det är ju det viktigaste ändå. Själv är jag helförtjust i hur kören låter och tycker Örjans lead passar väldigt bra till texten. Tycker verkligen låten är jättefin.
Ubbegubben:
Tycker det låter bra! Kanske lite abrupt slut på gitarrsolot vid 147 ungefär.. men i övrigt tycker jag det är kanon ^_^
Yllet:
Drömpop?! Då måste ju jag lyssna :)
Hmm, snarare radiopop om jag får tycka till...
Tycker det låter soft o skönt om mixen. Refrängen är ju helt klart låtens starka sida, den e fin med tajta körer och o bra sång. Versen känns lite tam, inte alls så att den är dålig, men melodin känns igen från förr på något sätt.
Snyggt solo och mixen känns balanserad. Dock kan jag hålla med tokai om att låten är för snällt mixad, vääääääldigt mjuk. Saknar lite mid (lite trä?!) helt enkelt. Vidare kan jag tycka att trummorna är ganska anonyma, på gott eller ont?! Vad vet jag
Bra jobb i alla fall
/Jon
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida