Forum > Färdiga produktioner
Eko - A miracle
Eddi:
LÅTNAMN: A Miracle
ARTIST/GRUPP: Eko
GENRE: Rock säger Div
LÅTLÄNGD: 3:26
KOMPOSITÖR: Eko
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE: Kate
INSPELNINGSÅR: Ja det var ett tag sen men relativt ny sång
FORMAT: mp3
Lider av lust att lägga upp något men har inget nytt så då får det bli en som jag inte tror har figurerat på KR - Har den det får ni slå mig i skallen.
Dividend:
Snabbcomment då.
Ditt tonfall låter mer rock än pop faktiskt :D Vet inte mycket om musikstilen, även om man var med 80. Men det låter friskt och trevligt. Lite sån musik som är oförarglig och kommentaren blir därefter.
Nåt brus, som kanske är nåt inspelningsmässigt problem?
Alltså jag har ägnat dan att lyssna på madonna när jag inte mixat, så det låter lite så...
Som en låt som kunde varit med på Like a virgin av madonna. :D Bra!
Harmonica mike:
Tjenare.
Gillade detta,men måste iväg så jag får återkomma med motorsågen :)
Mike
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 03.05.2009, 17:22:35 ---Snabbcomment då.
Ditt tonfall låter mer rock än pop faktiskt :D Vet inte mycket om musikstilen, även om man var med 80. Men det låter friskt och trevligt. Lite sån musik som är oförarglig och kommentaren blir därefter.
Nåt brus, som kanske är nåt inspelningsmässigt problem?
Alltså jag har ägnat dan att lyssna på madonna när jag inte mixat, så det låter lite så...
Som en låt som kunde varit med på Like a virgin av madonna. :D Bra!
--- Slut citat ---
Låten är från senare delen av 90-talet kul att du gillar - ska fråga Madonna om ett samarbete nästa gång jag träffar henne :D
Orsaken till bruset kan du läsa om i nästa post.
Eko
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.05.2009, 17:45:14 ---Tjenare.
Gillade detta,men måste iväg så jag får återkomma med motorsågen :)
Mike
--- Slut citat ---
:D Kul att det gillas HM. Fast du får byta ut motorsågen mot en sticksåg eller något. Den här är inspelad 1997 ca och en fyrkanalig fostex är inblandad - jag lyckades tanka ner den till Cubase utan sången så den la jag om för något år sedan men det övriga går högst att EQ:a eller släng på andra pluggar på - därav att jag skickade upp den på färdiga direkt.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida