Forum > Demolåtar

Serial Killer

<< < (2/2)

Emulator:
Stairway to heaven?  :blink: Eller lite beatles, fast inte stulet då, dock känns harmonierna igen.

Behållningen ligger när du sjunger. Rapen tycker jag blir för platt. Lite som en snubbe i vit skjorta och kotlettfrisyr sitter med en espresso i kromad kopp och beklagar sig över att finanerna går dåligt eller något.

Försök låta mer skitig i rösten. Kliv upp ur sången direkt på morgononen. Sjung innan du ens harklat. Fyra liter kaffe under tiden eller något. Försök SE arg ut, och håll ut "come on noooow". Nu blir det lite för snällt och avkapat.

Otroligt snygg lek med rösten i sångmode dock, skitfint när du går upp i falsett i bland. bra !

Eddi:
"Lite som en snubbe i vit skjorta och kotlettfrisyr sitter med en espresso i kromad kopp och beklagar sig över att finanerna går dåligt eller något."

5 stjärnor för den visualiseringen Emu haha
Eko

egghuvud:
Hej. Instämmer lite med ovanstående. Sången är vacker men rappen blir för mjuk. Dels så tycker jag nog att rapsångljudet skulle vara mer "In your face" så att säga. Det är inte så lätt som det verkar att få det att låta attityd, men du kan ju testa att försöka ändra på tonläget i rösten. Lägg ner det ett par steg och se vad som händer i nedre registret av din röst.

Sedan tyckte jag nog att trummorna var lite tråkiga. Lite mer beat skulle jag vilja ha.  :)

SYNTH:
Låter mer som slags light rapp fast förbaskat skön sådan! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion