Gitarrspelet tänker jag inte bedömma då detta är ett ljudproduktionsforum i mina ögon.
Där var du nog lite fel ute OlofD? - efter att ha hängt här ett år drygt så uppfattar i alla fall jag detta forumet som mer än ett för 'produktion', allt från nybörjare, amatörer till erfarna proffs (tror jag?) blandas här och vill ha ha råd/inspiration etc om allt från ditt till datt,
i all fall personer som brinner (mer eller mindre antar jag) för sin hobby/yrke.
Dock, din fråga är berättigad - "varför lade du upp det här?" - ingen info till varför och vad som önskas återkopplas, så till viss del är ditt ifrågasättande berättigat (om än 'hårt' - jag hade också blivit stött och plockat bort direkt)..
Så alltså, ett misstag (om man nu inte gör det avsiktligt

) man kan göra är att inte tillfoga tillräckligt med information till sitt inlägg, vad vill man ha återkoppling på? Vilken nivå anser man sig själv ligga på osv?
Till 'solot', jag åller med föregående om att det är 'rart' och skulle kunna låte bra helfint med bättre tajming och bättre ljudkvalitet, om man nu inte vill ha lite "rumsljud" liksom