Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Cykeln - EMigranten
Emulator:
oh.
riktigt bra. RIKTIGT bra!
Den är ju klar, lite längra bra...vackert. ingen sång eller något behövs tycker jag, och OM du gör det SKALL denna version finns kvar i detta skick. underbar!
Skulle gärna klippa bitar av detta och mala sönder något till, vid tillfälle, fast just nu är det stopp :/
men, lånar gärna lite bitar och samplar någon gång.
Nu kom jag på ordet jag sökte för att beskriva detta, och det räcker med det ordet trro jag:
Njutbart.
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 27.04.2009, 00:09:25 ---oh.
riktigt bra. RIKTIGT bra!
Den är ju klar, lite längra bra...vackert. ingen sång eller något behövs tycker jag, och OM du gör det SKALL denna version finns kvar i detta skick. underbar!
--- Slut citat ---
Jag gör nog två versioner. En poledouristolkning, instrumental. Och en som bygger på Cykelns text och sång :)
Lite som det finns två eller ca 10 versioner av vänskapstemat i sagan om ringen musiken, under filmernas gång ;)
--- Citera ---
men, lånar gärna lite bitar och samplar någon gång.
--- Slut citat ---
Kanske det ja. Tack skall du ha!
kornstad: Namnet "emigranten" står fast :) Men a homecoming är väl lite samma sak iofs :blink: Tack för lyssning båda
Kornstad:
Emigranten? Det missade jag. Står det i tråden nånstans som jag missade.....
Nu måste jag läsa igenom den igen.
/ Andréas
Dividend:
Förra sidan tror jag . TACK skall du ha för dur-idén, skall sätta mig med denna nu till nästa helg tänkte jag. :)
Dividend:
Tack på förhand för lyssning...
NY VERRE! Version 3.. instrumental uppe. Inte så mycket nytt ett B-tema skapat som jag tycker är nice. Men kan ha fel :)
Alla klagomål mottages tacksamt :D
SJälv tycker jag det låter fint. Tar gärna med cykeln och marre (om de båda vill) enligt cykelns förslag i PM på en sångversion :)
Bara så du vet har jag inte glömt :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida