Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Cykeln - EMigranten

<< < (5/12) > >>

Emulator:
oh.

riktigt bra. RIKTIGT bra!

Den är ju klar, lite längra bra...vackert. ingen sång eller något behövs tycker jag, och OM du gör det SKALL denna version finns kvar i detta skick. underbar!

Skulle gärna klippa bitar av detta och mala sönder något till, vid tillfälle, fast just nu är det stopp :/

men, lånar gärna lite bitar och samplar någon gång.

Nu kom jag på ordet jag sökte för att beskriva detta, och det räcker med det ordet trro jag:

Njutbart.

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.04.2009, 00:09:25 ---oh.

riktigt bra. RIKTIGT bra!

Den är ju klar, lite längra bra...vackert. ingen sång eller något behövs tycker jag, och OM du gör det SKALL denna version finns kvar i detta skick. underbar!

--- Slut citat ---

Jag gör nog två versioner. En poledouristolkning, instrumental. Och en som bygger på Cykelns text och sång :)

Lite som det finns två eller ca 10 versioner av vänskapstemat i sagan om ringen musiken, under filmernas gång  ;)

--- Citera ---
men, lånar gärna lite bitar och samplar någon gång.

--- Slut citat ---

Kanske det ja. Tack skall du ha!

kornstad: Namnet "emigranten" står fast :) Men a homecoming är väl lite samma sak iofs  :blink: Tack för lyssning båda

Kornstad:
Emigranten?  Det missade jag. Står det i tråden nånstans som jag missade.....
Nu måste jag läsa igenom den igen.

/ Andréas

Dividend:
Förra sidan tror jag . TACK skall du ha för dur-idén, skall sätta mig med denna nu till nästa helg tänkte jag. :)

Dividend:
Tack på förhand för lyssning...

NY VERRE! Version 3.. instrumental uppe. Inte så mycket nytt ett B-tema skapat som jag tycker är nice. Men kan ha fel :)
Alla klagomål mottages tacksamt :D
SJälv tycker jag det låter fint. Tar gärna med cykeln och marre (om de båda vill) enligt cykelns förslag i PM på en sångversion :)

Bara så du vet har jag inte glömt :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion