Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Why do you bury your head in the sand?

<< < (2/6) > >>

Eddi:
Medryckande poplåt Jon. Jag gungade med bra här AhAhkören kommer in lite för starkt i mina lurar i övrigt sköna drums och bra gitarrspel.
Eko

Kornstad:
Detta gillas mycket!  Snyggt med slingan som möter upp efter sången i fraserna.
Kan nog hålla med om att det är på gränsen till för bra tryck i basen. Låter riktigt fett och bra i mina monitorer, vilket brukar innebära att det blir en aning för tungt sedan när jag kör det i stereon.

I övrigt har jag inget att anmärka på, annat än att det låter oförskämt bra.    ;)

/ Andréas

bow35:
Tycker att synkoperna på virveln inte är riktigt tajta. Annars är det en skön låt att lyssna på här i morgonljuset.

Lyxvarianten:
Väldigt bra låt igen Yllet. Skulle inte skada om du la up texten också så man kan få läsa lite medans man lyssnar:)

Yllet:
Harmonica mike Antar att du har rätt, bara det att jag mixat på ett lite annorlunda sätt än jag gjort tidigare, men med lyckat resultat inser jag nu. Gjort det lite enklare för mig kan man säga :)

Eko Tack, ska kolla upp med ahh-kören

Kornstad Enligt mike, så ligger basen bra, och jag tror faktiskt att jag håller med nu, såhär dagen efter att jag mixat. Men det e ju bra att det låter fett i dina monitorer med ;) Skitkul att du diggar låten, nu återstår bara att se om den funkar lika bra i replokalen...

bow35 :blink: Då hör du något som jag inte hör, men sen är jag ingen trummis heller. Hehe

Lyxvarianten   :wub: Klart jag slänger upp texten, gör det lite senare.

Stort tack alla.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion