Forum > Färdiga produktioner

djonas - #jh'AV'IA:T'O# #M'ARI:A# #T'I# #H'E#

<< < (2/9) > >>

djonas:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 20.04.2007, 11:42:36 ---Heghlu'meH QaQ jajvam!!

(Today is a good day to die)

Låtnamnet ser ut som skrivet i Klingon.

--- Slut citat ---
Jaha ok nu är jag med. :)
Titeln är skriven med fonetisk text.

Harmonica mike:
Tjena.
Tror att jag hann höra denna tidigare.Mycket skickligt gjort.Liret är ju grymt! Likaså arr å mix.
Undrar om jag inte hörde lite dist vid 1.56..Jo..Det finns några ställen till.Antagligen lite för hårt mastrat.Hittar man inga fel i mixen så kan man ju alltid leta efter dist ljud :D

Fantastisk produktion djonas,shit du kan verkligen hantera en gura!
Sa jag att låten var bra? Det är den!

Mvh
Micael

Hellpig:
Min favorit av dina currylåtar, de är bra allihop för den delen men denna är så skön. Kul låt, snygga arr', mycket spelglädje, juste ljudbild, fint mixad. Dock... låter lite hårdare komprimerad denna gång. Men det är kanske bara jag som minns fel, hur det lät sist alltså.

Toby:
Tillbaka till 80-talets experiment som både John Mclaughlin, L Shankar och en del andra pysslade med på den tiden. Låter mycket bra och jag tycker mig också känna en viss musikalisk humoristisk distans här. Att fixa det tillsammans med ditt storartade spel är härligt att lyssna på. :D
Strålande helt enkelt!
Mvh
Toby

djonas:

--- Citat från: Mikke skrivet 20.04.2007, 11:41:04 ---Ja du djonas.......

Jag avböjer att kommentera då kapaciteten på din så kallade demo överskrider med flera ljus år min kapacitet som kritiker. Fantastiskt bra och kompetent Worldmusic. Det här tangerar Syl's verk. Mycket bra. allt annat känns överflödigt att säga.

/ Mikke

--- Slut citat ---
Haha tack så mkt Mikke!
Roligt med uppskattning. :D
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion