Forum > Demolåtar

Avslappnad - Cafe Latte

<< < (2/3) > >>

Kornstad:
Jag gillade introt skarpt, men tycker att låten helt byter skepnad när trummorna kommer in sedan.
Kör på synth-temat. Det låter grymt!!

/ Andréas

Emulator:
Nej -sorry, detta tycker jag lät för laboratinosartat. jag gillar lite taktändringar och enskillda ljud, men i övrigt tycker jag det blir lite förmycket hopkok :(

Däremot tror jag du kan ta det experimentella i detta alster och styra upp aningens när du fått studio/friggebod igen :D

Lyxvarianten:
Grymt att du har klickat fram allt det här. Det är nått som jag aldrig skulle klara av:D
När jag själv sätter mig och gör låtar brukar det vara en jädra soppa med massa olika idéer som egentligen kanske hade gjort sig bättre själva, men man har hört låten så många gånger så man har vant sig vid den och har svårt att ta bort/lägga till:)
Älskar ju sånna där dataröster, så fortsätt på syntdelen, det låter grymt!:D

equality:
Hej och välkommen till detta fantastiska forum! Lite tv-serie/barnprogramsmusik i mina öron. Ganska kul mosaik men jag är anhängare av mer strukturerad musik (om det inte är Good Vibrations då förstås  :P). Låter som denna är gjord vartefter du spelade in. Inget fel med det, kan bli ganska spännande, ungefär som matlagning.

Avslappnad:
Tack Kornstad, Emulator, Lyxvarianten och equality, kul att ni både hissar och dissar! :)
Nu finns en ny version där det elektroniska har fått en betydligt mer framträdande roll. Hoppas att den känns mer stringent nu. :)

Cafe Latte v23

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion