ynot: Jo visst är man i sadeln igen men inte ens det hjälpte i countryfestivalen.

Kan tänka mig lite svagare sång också.
Thnx Tony!
Tokai: Man skall alltid sluta när man är som bäst!

Nemen visst, jag kan absolut tänka mig mer körer. Det blev lite bråttom när jag frågade Åsa till deadline. Hon är väldigt effektiv och levererade till sticket också men jag fick inte till det riktigt, möjligen den där nämnda bastonen som spökar harmonimässigt. Så därför blev det bara kör på sista refrängen. Jag har frågat Åsa igen och det kommer mera...

Konstigt att min sång låter tunn och burkig. Måste bero på min röst då och inte mickarna eftersom det bara är en försiktig kompression och reverb som effekter. Skriver man alltför utelämnande texter kan det vara bra att vara anonym på internet och uppträda med enbart signatur/"nick" så att inte grannar, arbetskamrater, m fl pekar ut en...

Jag vill definitivt höra Tokai på svenska!
Dividend: "Karribisk"!? Definitivt inte country då? Ante mig! OK, solot, tack! Kul att det uppskattas. Tack Divid!
freddy: Jo jag röstade inte heller på dem som inte lät country. Var ju trots allt det festivalen handlade om.
Jag har en gapigare sångversion och funderar på den i ett alt take. Åsa har en bättre kör-mix än mig. Vi kör med den och
drar låten ytterligare några varv. Tack för jättebra synpunkter som alltid Freddy!
Emulator: Ska trummorna ner i halvtakt alltså? Kul att du kan höra en potential i detta trots ett mjäkigt arr som referens.
Vore jättekul om du vill försöka. Och du, du får gärna vara elak mot låten!