Forum > Demolåtar

Harmonica Mike - På väg mot örebro

<< < (2/5) > >>

Dividend:
Låter bra. Du närmar dig Roffe med stormsteg. :D Lite sån småkul text som han har plus artikulationen.. Schysst piano där... Svänger rätt bra.

Men pianot och mellotronen (?) i sampspel lovar gott. Sen tog det slut :)

Bra!

hogge:
Gillar detta.. Kan riktigt känna lukten av mahogneybardisken och de cigarrinrökta barväggarna..
 ;)

egghuvud:
Snygg instrumentering och alla bitar borde vara kvar Däremot så tycker jag att det blir lite för mycket av det goda på en gång. Jag skulle nog valt att göra fler sångverser och låta instrumenten solo inemellan. Som det är nu så blir det välidigt lite låt och väldigt mycket snygga solo. Behåll allt, men sprid ut det istället  :)

equality:
Svänger, ja vilket sväng! Skitbra. Gillar pianot mucho, lite Riders on the storm (Doors)-feeling.
Kanon Micke!

Eddi:
Är på väg ner för gatan och jag har ingen bror - hörde jag först :D
Finns dock gott om bröder i Örebro ...
Höjde volymen lite och hörde vad du sjöng

RW hörde jag direkt kanske inte så konstigt samma inlevelse och känsla - bra trixat att få i hop alla percussions på det där sättet. Klart det är lite bumligt men det är ju en Cajoon. Det ingen sagt något om får väl jag påpeka då och det är att gitarren låter mindre bra plötsligt efter 57 på KR-spelaren ingen bra synk eller vad det är men det stör mig lite.

Annars skön feeling som med lite text och längre kan bli hur bra som helst. Ser fram emot nästa mix.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion