Forum > Demolåtar

En snutt progressive shit som vill ha blastbeat

<< < (7/9) > >>

McGreen:
Hey. Emu, nu börjar du vara inne i min klangvärld mentalt, även om jag fortfarande är väldigt mycket retro med Mellotroner och sånt......det här bådar gûtt ;o)

Bengan_gbg:
Det lugna är otroligt snyggt EMU....jag är lite ambivalent till resten...det låter lite som signaturen till ngt i stil med Robinson eller så sedan...snyggt, men inte lika spännande som det lugna....

Emulator:

--- Citat från: McGreen skrivet 14.04.2009, 21:01:19 ---Hey. Emu, nu börjar du vara inne i min klangvärld mentalt, även om jag fortfarande är väldigt mycket retro med Mellotroner och sånt......det här bådar gûtt ;o)

--- Slut citat ---

Ah, kul! Ja, lite mer retro e aldrig fel va? :lol:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 14.04.2009, 22:34:00 ---Det lugna är otroligt snyggt EMU....jag är lite ambivalent till resten...det låter lite som signaturen till ngt i stil med Robinson eller så sedan...snyggt, men inte lika spännande som det lugna....

--- Slut citat ---

Tackar :) Nojd med det lugna jag oxo, men som det e tænkt behöver lðten en riktig energisprutardel.

Hoppas jag lyckas göra den delen sð opass bra att det inte bara lðter robinson :)

Tack bægge tva för lyssning och kritik! :)

Markus Broberg:
Superfett EMU! Najs dåne

max:
Riktigt bra det här! Gillar pianomelodin och med freddys tunga trummor tror jag det kan bli hur bra som helst.
Ser fram emot nästa version! Hade nog passat fint med tung sång på denna sen tror jag :)
Bra jobbat så här långt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion