Forum > Demolåtar
En snutt progressive shit som vill ha blastbeat
equality:
En?
Emulator:
:lol: :lol: :lol:
Harmonica mike:
Tjenare MR Thomp.
Ja men det här funkar kalas på mig.Mycket vackert och vemodigt i början,sen exploderar det."Ser" din tanke och uppbyggnad med låten,bra tänkt!
Fet sång på denna med MYCKET kraft,då skulle stycket kunna bli hur bra som helst..Synd om du släpper denna som en instrumentalare,jag tycker det finns potencial här även om det är av det deppiga slaget.Allt behöver ju inte vara "smörigt" :)
Mvh
Micael
SYNTH:
Gjorde lite mysko atmosfär över ditt piano synd att du slår lite för hårt på ett ställe! :D
Vore kul om du gjorde enbart piano fortsätta på samma tema skulle vara kul att lägga till nåt elektronisk skimmer över det nån gitarr kanske bara ett förslag. :)
[mp3=200,20,0,center]http://www.bahnhof.se/wb492913/Peo_Emulators_piano.mp3[/mp3]
Emulator:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.04.2009, 17:01:42 ---Tjenare MR Thomp.
Ja men det här funkar kalas på mig.Mycket vackert och vemodigt i början,sen exploderar det."Ser" din tanke och uppbyggnad med låten,bra tänkt!
Fet sång på denna med MYCKET kraft,då skulle stycket kunna bli hur bra som helst..Synd om du släpper denna som en instrumentalare,jag tycker det finns potencial här även om det är av det deppiga slaget.Allt behöver ju inte vara "smörigt" :)
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Roligt att det funkar, och kul att du "ser" samma sak som jag... jag tror det kommer bli riktigt tungt o bra.
Det handlar om något väldigt personligt, och det är nog så att jag kommer föröka mig på nån ågnestsrkikig sång själv för att ge uttryck åt vad de handlar om. Funkar det inte så finns det resurser på andra håll man kan fråga på forumet, långt norrut, och runt vänersnäs tror jag :D
Instrumentalare blir det inte! :D
tack!
--- Citat från: SYNTH skrivet 13.04.2009, 19:48:12 ---Gjorde lite mysko atmosfär över ditt piano synd att du slår lite för hårt på ett ställe! :D
Vore kul om du gjorde enbart piano fortsätta på samma tema skulle vara kul att lägga till nåt elektronisk skimmer över det nån gitarr kanske bara ett förslag. :)
[mp3=200,20,0,center]http://www.bahnhof.se/wb492913/Peo_Emulators_piano.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Ah, kul! måste lyssna och återkomma :D barnnattande nu!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida