Vackert och vemodigt, då trivs jag!
Skönt pianospel.
Stråkarna klingar ut lite snabbt ibland tycker jag, som t.ex efter ca 60 sekunder.
Bra dynamik!
Tack Peter.
Kan vara rätt om stråket. Fast det dröjer några år innan jag en tänker tanken igen, att ta upp den här igen

Vemodigt, jo sant i inledningen?

Annars vet jag inte om jag håller med.. Men en del moll är där i den, ja..
Tror Equality sa nåt om Titanic, temat där eller liknande storfilmer. Har sagt det förut, ta jobb som musikskapare till film. Vet, inte det enklaste, men kan en snubbe från Lönsboda (några mil bort där jag bor) få en Oscar så kan väl du. Ok, han han är ljudredigerare, men kanske en bra kontakt?
Strålande atmosfärisk musik, minsann!
Denna kommentarer kommer in lite sent, men som dom sa i Blå tummen (jättegammalt radioprogram) Bättre sänt än aldrig!
Tack så hemskt mycket Tokai! Alla kontakter är bra kontakter.
Sitter och skriver på mitt bästa tema (någonsin), just nu. Jäkligt pretto at skriva, hehe, men är satans övertygad och kommer inte ändra mig

, slänger upp om någon dag och hoppas på tidig kommentar på den

Eller "sänt", det spelar ingen roll!

Tack!
Detta nya tema har varit uppe tidigare (i en enklare kostym).. Aldrig hört nåt liknande..
Så är lite disträ vad gäller KR ikväll... Men skall lyssna på din senaste senare hade jag tänkt mig. Bl a.
----
Tackar som sagt alla som skrivit, för alla kommentarer på Love theme, i gamla och den här tråden! (Fast det bara är grötet som skiljer sig åt mellan versionerna. Nästan

Tack!